10:20

sötnos,

just sitter jag med tessan hemma i köket, och min lilla hamster springer runt på tangentbordet... liiite svårt att skriva.. :3

vi ska alldeless strax åka till min älskling och fixa lite saker , sen ska vi åka och kolla på när Oscar spelar fotboll, hihhihii.

ikväll lär det ju bli njurunda. juste... :o jag lovade albin att han skulle få träffa mig ikväll, det MÅSTE jag komma ihåg.
igår kväll blev det gården med Tess, sen insåg vi att de va sjukt mycket folk där som vi kände så de blev att vi sprang och pratade med alla. sedan efter typ en timme kom robin (mitt ex), och vi satt ute och snackade ett bra tag.
men nu ska jag gå och fixa klart mig, och sedan åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0