20:00 söndag.....

igår blev det sova hos baby. vaknade upprepande gånger inatt utav att man låg utan täcke och att det va nån som låg och vred på sig hela tiden så han behöver ju inte klaga på att jag gör så hela tiden o:
aja skitsamma, jag vaknade upprepade gånger imorse också utav att jag inte kunde sova men lyckades somna om till 20 över 12. skönt säger ja ba!

nu har jag gjort läxan och ska fixa årdning mig inför kvällen. så nu orkar jag inte skriva så mycket mera.
puss!

 

  big love , (L)


Kommentarer
Postat av: Mamma

va söta ni är :)

2010-10-03 @ 20:19:36
Postat av: Simon Sidén

Så det är så Nicke ser ut. Allt jag sett av honom är ju typ bara bilder på hans rygg :p

2010-10-04 @ 17:26:15
Postat av: nathalieeheedin.blogg.se

mamma: ihihhi tack :)

simon: hehehe han är min lilla snygging ;)

2010-10-04 @ 21:23:26
URL: http://nathalieeheedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0