19.07 FÖRLÅÅÅÅÅT :((((


alltsååå seriöst, förlåt förlåt förlåt att jag inte bloggat på 7 dagar :((((
men haft mycket att plugga, å massa andra saker på g.

just nu sitter jag i vardagsrummet och ser på tv.
idag på skolan möttes vi vid lv5 imorse, men innan de tog ja bussen till johanna sen kom hennes pappa å hämtade oss å sen hämtade vi upp kellie och åkte till lv5.
på lv5 mötte vi klassen ink. dom andra 9a klasserna på skolan, vi gick därifrån till BREDSAND
alltså allvarligt, men lv5 ligger ovanför stan typ 20 minuters uppförsbacke ovanför stan, och bredsand ligger typ 30 minuter med BUSS utanför stan.
det tog över en timme att gå, och jag skojar inte, det va snorkallt, + att min fot knappast hängde med. kan lova att jag har sjukt ont i den.......
efter att ha varit i skogen och gått runt å fikat också, så pratade vi med våra lärare som va där och dom lät oss alla gå hem. (eller jaaa.... jag har sån underbar kille så jag , johanna å kellie lyckades få skjuss hem från skogen i varm skön bil med lite fika kvar från utflykten å skön musik).
TACK ÄLSKLING, JAG ÄLSKAR DIG MEST UTAV ALLTING I HELA VÄRLDEN, DU ÄR MITT ALLT OCH JAG VILL ALDRIG FÖRLORA DIG!!!!

och
det finns en sak jag stör mig på, varför mordhota folk som inte gjort ett piss....? shit alltså :((


 
min älskade baby, vad vore jag utan dig? seriöst, du är det bästa som nånsin hänt mig å jag är grymt lycklig över att du är bara min :') <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0