16.27

kom hem från skolan för typ en halvtimme sen. satt just på potatisen till middagen och sen blir det att plugga (om ja hinner?) för ja måste med Engla till hennes teater.... efter det kommer världens bästa älskling som ja saknar sjukt mycket..
imorron efter skolan drar jag ner på stan å kollar om ja hittar nån jacka att köpa, å mössa. det är snorkallt ute nu och jag har då fan ingen lust att bli mer sjuk än vad jag redan är. jävla förkyldning säger ja ba.

på ap-tiden idag så gick jag , kellie å johanna in till engelskan. när vi skulle börja plugga så satt de nån kille bakom oss, eller .. ja , han satt inte , han låg å sov? å då började vi jävlas lite med han, men det va ju inge elakt vi gjorde satt :)

BTW imorron kommer älsklingen hit å sover, å då blire att köra mamma å mormor till nått ställe dom skulle till. fan va mysigt det kommer bli!! ((:
men nu ska jag fortsätta hålla koll på potatisen,
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0