13.13 joels jävla hund bet mig

sitter i datasalen nu och ska börja på min bokresenicion.....
på lunchrasten drog jag, kellie och johanna hem till joel och tittade lite på film (joel låg under täcket i sängen och vi la oss ovanpå och mosade han under filmen) :ddDDDdDd;D:DD:D
efter filmen gick vi till tvrummet och satt oss på golvet, och faaaaan! JOELS HUND BET MIG :(
nu är jag uppsvullen , blå , röd , och blodig :((  råtthund, fan..

igår kväll kom älsklingen och hämtade upp mig. åkte och tankade bilen och sen åkte vi på macken. blev 2 drickor och 3 kexchoklad (aa)
sen åkte vi hem till mig och glodde på tv å myste, tack för massagen älskling.
lyckades somna i typ 2 minuter också... men vaknade till av att jag drömde att jag va ute med kellie och johanna, joel och guy och de va snorhalt så jag och johanna halkade och då hoppade jag till när jag låg i sängen.
nikke måste ju tycka jag är knäpp... fast jag har ju gjort värre saker när jag sover... som tillexempel, jag brukar möbelera om i sängen... vettefan men aja.. ((:
men nu orkar jag inte skriva mera, för mitt finger gör grymt ont....
puss




 grrr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0