12:14 sjuk + myspys

måste bara säga att jag har världens underbaraste pojkvän (L)

åkte till skolan med mådde illa som fan så fick ringa å väcka älsklingen så han kom och hämtade mig å körde hem mig, sen gick ja upp å svimmade på hallgolvet så då kom han tillbaka och då lyckades ja ta mig till en stol i köket å sätta mig på sen hjälpte han mig till soffan och bäddade ner mig med filt och kuddar, sen låg vi bara och myste och kollade på tv, å fick vatten ochså.
men nu har han åkt hem å skulle hjälpa sin syster med lite saker. och jag ska lägga mig i soffan med ett glas vatten och film å vila lite.
finns på mobilen, och svarar ja inte så har ja somnat.
sedan blir det h-sand hem till pappa och imorron blir det tandläkaren så som vanligt så får jag ingen sovmorron när ja börjar 11... ;/
puss




 världens underbaraste pojkvän

Kommentarer
Postat av: nikke

love you baby <33

2010-10-11 @ 20:33:19
Postat av: nathalie hedin

i love you to babe <3

2010-10-12 @ 09:39:06
URL: http://nathalieeheedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0