11:59 LESSSSSSSS :3

gklshgihegfshghk hgsdjgh sjghfk
sitter just nu och är ganska less på att farmor farfar å simon är i birsta, pappa är på väg dit, jag sitter hemma och skulle ta bussen nu.... den går inte försen 20 över 1 ... :(
kul att ja inte hinner träffa nån av dom, och träffar högst farmor å dom 4ggr på ett år typ..... ja lovar ... det känns så kul kul kul....... :(

hela dagen känns skit , till att börja med:
- natten va ett helvete, låg och höll baby vaken vid 4 inatt för jag hade mardrömmar så ja låg och vred och sparkade och lät en jävla massa så han fick hålla fast mig så ja skulle ligga still...
- vaknar , går ut , går in , tar en dusch , TVÅLEN ÄR SLUUUUT !!! :'(
- ska ta bussen till birsta å träffa dom andra, bussen går inte försen 20 över 1..... då lärju dom redan åkt tillbaka till andra staden...
- pappa slutar svara på sms och ringer inte upp när man ber han göra det så nu sitter jag fast hemma..........

FAN VA BRA DAG............................ ALLTSÅÅÅÅ SHITTTTTTTTTTTTTTTTTTT SLICKA MINA FÖTTER! JAG ORKAR FAN INTE





 LESS BRUD PÅ HÖG NIVÅÅÅÅ


Kommentarer
Postat av: Simon Sidén

Men Nathalie, vi var i birsta till halv 6, sen drog vi till Robert och var där till halv 8. Så du kunde tagit bussen så kunde vi skjutsat hem dig sen :)

2010-10-10 @ 12:04:14
Postat av: nathalie hedin

de va ju ingen som svarade på mina sms o:

2010-10-11 @ 12:30:19
URL: http://nathalieeheedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0