11.35 hihihi, ammmen skön dag!

nu sitter jag i datasalen (idag igen). jag tog bort min andra novell och skrev en ny.. men fortfarande lika dålig ://
skoldagen idag är grymt sköööööön.
från första lektionen i ordning:
börjar 10.55
svenska
lunch
idrott
m-tid (5minuter)
ap-tid
slut

ikväll kommer älsklingen att komma till mig, vilket han inte gjorde igår :'(((
OCH jag har ju sovmorgon varje tisdag, och då brukar älsklingen vakna ungefär när jag kommer till skolan på morgonen vid 11 tiden. men i morse när jag lyckades vakna 7 (-.-) så smsade jag baby OCH han svarade på en gång!! liiiiiite chockad... sen dess har vi smsat hela dagen :o
men nu ska ja skriva ut min novell och så, men jag kanske skriver mer ikväll om jag hinner.
puss




 snyggingar-r-r-rrrrrrna nathalie hedin&johanna nord




BTW, min novell :: 

Ja och nej

 

En blåsig dag, mitt i stan där regnet faller ner som ängla tårar. Mitt i stan där det blåser och blixtrar. Där det bara finns två liv. Två barn som leker i en mörk gränd. Affärerna är stängda, gatorna är tomma.

Det finns inga liv i fönstrena, förutom i ett där det lyser ett stearin ljus, i ett rum där två barn håller på att bli omstoppade av sin mor och far. En barnkammare fyllt med leksaker, en barnkammare med två barn, en flicka och en pojke. Ett hus där det alltid finns kärlek i.

En pojke som försvunnit på kvällen efter att en mor bätt han springa och köpa ett paket mjölk, en son som aldrig med kommer synas till, efter att en man tagit han, mitt i stan på en tom gata, en blåsig och mörk kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0