10.08 och trött som fan

sitter just nu vid frukost bordet med kellie.
igår blev det bio, först åkte jag ner till stan och träffade kellie, yosef och felix. sedan gick vi till bion och väntade på att linus skulle komma. efter nån minut drog yosef och felix och vi beställde biljetter till saw3D.
FYFAN säger jag ba.. aldrig sätt nån vidrigare film, och jag kommer aldrig mer se den :((

efter bion kom älsklingen och hämtade mig å kellie. åkte på donken och köpte glass å strips, sedan åkte vi runt i granlo. men fick stanna nere vid bilprovningen efter att ja mått illa som fan utav nån dum anledning?
efter det åkte vi hem och la oss i sängen, upptäkte då att nån markus har ringt mig? sen när jag ligger och håller på med mobilen så ser jag att jag får ett sms där nån har laddat på min mobil med 200 ?!
men efter nån minut ringde nikke och berättade att det va han som hade gjort det. gud, hjärtatak på högnivå.. speciellt efter filmen också !?

aja, nu orkar jag inte skriva nå mera och kellan ska få ta datan medans jag går å fixar mig!
puss






Kommentarer
Postat av: Anonym

ful

2010-10-31 @ 13:51:17
Postat av: Anonym

usch ost

2010-10-31 @ 16:30:08
Postat av: nathaliehedin

HAAHAAHHAH ja dör , fyfan va omoget :))

2010-11-03 @ 09:33:11
URL: http://nathalieeheedin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har hört att du har pullat med en ost, är det sant? för i såna fall så tycker jag det var ganska äckligt. man pullar väl inte med husmanskost eller

2010-11-04 @ 12:16:29
Postat av: nathaliehedin

ge mig en jävligt bra anledning varför jag skulle göra det?!

det är fuckade jävla rykten som går, och det ligger ingen sanning i det!

det är ba sjukt omoget att hålla på som folk gör.

äckliga idioter!?

2010-11-04 @ 17:18:56
URL: http://nathalieeheedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0