19.10 ....tröööööött

måste bara tillatt börjar med att i morron kommer jackepackeeee :3

har legat vaken sen 4 imorse... helt jävla sömnlös :(
vid 11 åkte jag hem till älsklingen, och la mig å sov där med tanken på att jag inte kan sova i mitt rum hemma.... :(
låg där ett tag, sen gick vi ner och tog macka och ett glas saft.
hela dagen har i stort sätt varit ..... slöa ... slöa ... slöa  ... film ... slöa ... mysa .... mat ... älsklingen duchar .... jag sitter vid datan .... snart bär det av hem till mig. och förhoppnings vis kan jag sova inatt, brukar iallafall sova lite bättre när jag sover med älsklingen.

imorron blir det nog birsta med baby , om jag får dit han vill säga... ):
men nu orkar jag inte skriva mera...
puss





 fixade klart nån bild idag hos älsklingen

Kommentarer
Postat av: mamma

du är min prinsessa :)

2010-11-02 @ 20:19:05
Postat av: nathaliehedin

aww :)

2010-11-03 @ 09:26:30
URL: http://nathalieeheedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0